Politica de retur

Cumpărătorul trebuie să verifice Comanda primită și să notifice Vânzătorul în termen de cel mult 48 de ore în cazul în care a constatat diferențe, erori sau neconformități. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare.

Se pot returna produse neconforme cu specificațiile de pe Site în momentul cumpărării, produse trimise greșit de către Vânzător sau la alt volum decât cel comandat de Cumpărător. Nu se pot returna produse folosite sau seturi incomplete. Costul returnării este suportat de Vânzător.

Se pot returna produse doar din motivele enumerate mai sus.

Produsele returnate din cauza unor probleme de calitate vor fi inspectate de Vânzător pe baza procedurilor interne. Dacă Vânzătorul nu constată probleme de calitate, rambursarea sau compenasarea nu va fi acceptată.

Înlocuirea produselor returnate sau rambursarea valorii acestora se va efectua în termen de 14 zile lucrătoare, conform celor enumerate mai sus.

Reclamații

Toate reclamaţiile referitoare la lipsuri din colet, neconformitate produse, erori de facturare, alte produse primite decât cele comandate, Cumpărătorul trebuie să le efectueze în termen de 48 de ore de la primirea produselor. Reclamaţiile primite după această perioadă, nu vor fi luate în considerare.

Pentru returnarea produselor se vor lua în considerare condițiile enumerate în Dreptul de retragere si Politica de returnare.

Pentru înregistrarea orcărei reclamații este necesar să se transmita de Cumpărător prin email sau fax către Vânzător reclamatia.

Dacă nu aveţi posibilitatea de a o transmite prin email sau fax, puteţi să ne contactaţi telephonic.

De reținut:
– anumite produse presupun condiţii de păstrare specifice, astfel, reclamaţii ulterioare de calitate nu pot fi primite şi compensate, având în vedere lipsa controlului nostru pentru condiţiile de păstrare și manipulare;
– unele produse prezintă în mod natural sedimente, aglomerări sau un miros mai puțin agreabil. Aceste aspecte nu constituie probleme de calitate, iar înainte de a le reclama vă rugăm să citiţi fişa produsului unde sunt specificate aceste caracteristici.

Condiții de garanție

Condițiile de garanție sunt în conformitate cu legislația în vigoare. Pentru Bunurile din Comandă care beneficiază de garanție în baza certificatelor de garanție emise de Vânzător și care se defectează în termenul de garanție este necesară returnarea produsului defect împreună cu copie de pe factură și certificatul de garanție. În cazul in care produsele ajung la Vânzător neînsotite de aceste documente, soluţionarea problemei de garanţie nu este posibilă. Costul transportului produselor de la Cumpărător către Vânzător revine în sarcina Cumpărătorului iar de la Vânzător către Cumpărător revine Vânzătorului.

Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse, etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepartate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea directă a substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică asupra produselor.

Având în vedere prevederile O.U.G 195/2005 referitoare la protecția mediului și O.U.G. 5/2015 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE), consumatorii au obligația să nu elimine DEEE ca deșeuri municipale nesortate și să le colecteze selectiv. Simbolul (pictograma) care indică faptul că echipamentele electrice și electronice nu trebuie amestecate cu deșeuri menajere și că acestea fac obiectul unei colectări separate reprezină o pubelă cu roți barată cu două linii în formă de X.

 

Orice litigiu apărut între Utilizator/Cumpărător și Sc RomAgro Ara Bio Srl va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul Satu Mare, România.

Va multumim ca folositi produsele Lavandana. Va asiguram ca vom incerca sa va oferim intotdeauna cele mai bune servicii.